Sunday 4 July 2010

rima yg bergelora..

summer menghimpit lagi,nk x nk mmg kene gak berdepan dengan panas yg membara,sekejap2 ais diletakan dikepala..mmg xdapat nak tahan dengan panas kali ni..agak lama memikirkan blog yg tersadai,aku akui mmg aku lebih mementingkan berjalan2 utk summer yg terakhir,eperti masa summer ni x kan dikecapi lg,memandangkan msia pon same panas..tapi x sepanas summer kat sini..mybe ada la sekejap2 ujan kalau kat msia..

ramadhan kareem xlama lagi akan menjelma,dalam masa yg sama,persediaan utk bulan yg agung tu sentiasa dipikiran,mampukah aku memperbaiki ramadhan kali ini lebih baik dari biasa,apekah tuhan meletakkan aku sebagai manusia yg mampu menahan lapar dan dahaga,atau meletakkan aku disudut manusia2 yg mencintai ramadhan lebih dari seisi dunia dan kehidupan..harapan tu makin menebal,moga harapan menjadi kenyataan..

selama hidup..aku xpernah inginkan sesuatu yg lebih baik dari kehidupan skang..sentiasa ingin memperbaiki diri...dan aku mengharapkan tiada lagi aksi tuding menuding..dan disetiap saat aku yg dipersalahkan..jika ada kesalahan...aku x mampu menjadi sesempurna yg diidamkan manusia..semuanya berlaku pada ketentuan..aku xmampu melawan ESA nya..segalanya milik tuhanku..

No comments:

Post a Comment